سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه ی فرهنگ عترت ع

نظر

 

 

خبرگزاری شبستان: کتاب امام زمان (عج) سرچشمه نشاط نوشته عبدالکریم پاک نیا تبریزی به همت انتشارات فرهنگ اهل بیت (ع) برای سومین بار چاپ و روانه بازار شد.

این کتاب به مباحثی درباره شخصیت امام، سیمای ظاهری ایشان، فلسفه غیبت صغری و نواب اربعه، انتظار و اثر دعاهای دوران غیبت، عدالت فراگیر مهدی (عج)، مهربانی‌های حضرت، جهان در آستانه ظهور و دشمنان امام می‌پردازد.

در قسمتی از بخش‌های آغازین کتاب با عنوان طلیعه چنین آمده است: هر کسی به فراخور استعداد و شایستگی‌اش نسبت به حضرت مهدی(عج) اظهار علاقه کرده و ابراز عشق می‌کند. چرا که هر انسانی فطری تشنه عدالت، سعادت، کمال و نشاط است و هر انسانی آن را در وجود شخصیتی والا و از قبیله نیکان می‌داند و انتظار روزی را می‌کشد که منجی عالم بشریت، ظهور کرده و عطر دل‌انگیز عدالت و معنویت را در فضای غم زده و ستم دیده دنیای امروزی بپراکند.

آری، انتظار فرج گرچه در ظاهر تعلق به شیعیان دارد، اما در عالم واقع هر کس به نوعی و به هر زبانی موضوع انتظار قدوم آن موعود آسمانی را در صفحه دل خود دارد. مردمانی که از نابرابری، تبعیض و زورگویی و حق کشی‌ها به جان آمده‌اند و به دنبال انیس تنهایی و مرهم گذار دردهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می‌گردند تا در پرتو حکومت وی نفسی تازه کرده و آرامشی را در زندگی احساس کرده و طعم شیرین زندگی پر نشاط و همراه با عدالت و اخلاق و انسانیت به معنای واقعی را بچشند.

مباحث کتاب در هفت بخش تدوین یافته است. شخصیت امام(عج)، انتظار و وظایف منتظران، مهربان‌ترین رهبری، عطر روح نواز ظهور، نشانه‌های دشمنان امام(عج)، دیدارهای نشاط آفرین، رهنمودهای دلنشین به ترتیب بخش های اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم، ششم و هفتم این کتاب را تشکیل می دهند.

کتاب امام زمان(عج) سرچشمه نشاط نوشته عبدالکریم پاک نیا به همت انتشارات فرهنگ اهل بیت(ع) در شمارگان سه هزار جلد و با قیمت 16000 ریال برای بار چهارم به چاپ رسیده است.

انتشارات فرهنگ اهل‌بیت(ع) چاپ چهارم  کتاب «امام زمان(عج) سرچشمه نشاط »  را با قیمت 16000 ریال به بازار نشر عرضه  کرده‌ا ست. این کتاب  بهترین هدیه به مشتاقان حضرت مهدی ع  است .


 علاقه مندان برای تهیه ی این کتاب  مفید می توانند با  شماره  ی 09125515977



 

انتشارات فرهنگ اهل‌بیت (ع)  تماس بگیرند.