سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه ی فرهنگ عترت ع

نظر

 

کد خبر: 2351618
تاریخ مخابره : 1393/5/26 - 14:25

 
مجموعه آثار حجت الاسلام عبدالکریم پاک نیا تبریزی
با عنوان حدیث فطرت توسط مرکز نور تولید شد.


مجموعه آثار حجت الاسلام عبدالکریم پاک نیا تبریزی
با عنوان حدیث فطرت توسط مرکز نور تولید شد.

قم - خبرگزاری مهر: کارشناس بخش تولید مرکز نور از تولید مجموعه آثار حجت الاسلام عبدالکریم پاک نیا تبریزی با عنوان حدیث فطرت خبر داد.

محمدرضا همت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مجموعه آثار حجت الاسلام عبدالکریم پاک نیا تبریزی با عنوان حدیث فطرت توسط مرکز نور تولید شد.

وی گفت: این نرم افزار حاوی متن 18 عنوان از آثار حجت الاسلام پاک نیا به زبان فارسی و در قالب هفت موضوع است.

کارشناس بخش تولید مرکز نور ادامه داد: از جمله موضوعات این نرم افزار می توان به قرآن، دعا، اخلاق، تربیت، سیره، فرهنگ و تاریخ اشاره کرد.

وی بیان کرد: از جمله عناوین کتب موجود در این نرم افزار می توان به کتاب یک قرن وفاداری، خصائص النبویه، خصائص الرضویه، قصه قرآن، از آدم تا خاتم، تربیت در سیره و سخن امام حسن(ع)، لقمه پاک و تاثیر آن در زندگی، عفاف سرچشمه زیبایی، درس هایی از حضرت زهرا(س) برای خانواده های جوان و غیره اشاره کرد.

همت آبادی گفت: از جمله قابلیت های پژوهشی و امکانات فنی این نرم افزار می توان به متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جستجو در آیات، جستجو در روش های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتابهای برنامه، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت نامه، امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، و همچنین یادداشت برداری، ویرایش و چاپ متن اشاره کرد.

وی عنوان کرد: موضوع این اثر معارف اسلامی و مخاطب آن عموم محققات به ویژه پژوهشگران معارف اسلامی هستند.

کارشناس بخش تولید مرکز نور گفت: علاقه مندان برای تهیه این نرم افزار می توانند علاوه بر نمایشگاه دائمی مرکز نور واقع در قم، بلوار جمهوری، به فروشگاه مجازی این مرکز به نشانی www.noorshop.ir مراجعه کنند.