سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه ی فرهنگ عترت ع

یادداشت ها , • نظر
در گفت‌وگو با فارس عنوان شد:
کتاب «پدر، مادر شما را دوست دارم» کتابی مناسب برای خانواده ها  

خبرگزاری فارس:  این اثر برگزیده نخستین جشنواره کتاب خانواده و مورد تجلیل آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: چاپ جدید کتاب «پدر، مادر  شما را دوست دارم» در آستانه روز مادر

حجت‌الاسلام عبدالکریم پاک‌نیا تبریزی، مؤلف کتاب «پدر، مادر  شما را دوست دارم» در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه فارس ضمن اعلام این خبر افزود: بیان واضح و روان حقوق متقابل والدین و فرزندان از جمله مواردی است که در نگارش

این کتاب از آن بهره برده‌ام.

استاد و محقق علوم حوزوی ادامه داد: این کتاب برای عموم مردم به ویژه جوانان و خانواده‌های علاقه‌مند به رشد و کمال تالیف شده و بر این اساس، با رویکردی اخلاقی، ساده و روان حقوق متقابل پدر و مادر و فرزندان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است.

وی اظهار داشت: این کتاب دارای دو بخش است که بخش اول آن حقوق فرزندان و بخش دوم هم حقوق والدین را شامل می‌شود و هر بخش عناوین متعددی را در بر می‌گیرد.

به گفته پاک‌نیا؛ کتاب «پدر، مادر  شما را دوست دارم» به غیر از قرآن کریم از 109 منبع دست اول اخلاقی، فقهی، تاریخی و حدیثی بهره برده و منابع معتبر اسلامی را مورد بررسی قرار داده است.

 

حجت‌الاسلام پاک‌نیا تبریزی، مؤلف

مؤلف کتابهای تربیتی در حوزه  خانواده تأکید کرد: اگر والدین با عمل به وظایف سنگین خود بتوانند فرزندان خود را در سایه عوامل تربیتى به سوى رشد و تربیت صحیح هدایت کنند، فرزندانشان به بالاترین درجه فضایل و کمالات انسانى خواهند رسید.

پاک‌نیا درباره آثار در دست انتشارش نیز گفت: اکنون کتاب «پاسخ به 40 پرسش جوانان» را در دست انتشار دارم که این کتاب به پرسش‌های جوانان در حوزه های مختلف اعتقادی، اخلاقی و دینی در 256 صفحه و با بهره‌گیری از 60 منبع معتبر پرداخته است.

این مؤلف حوزه تربیت و اخلاق از کتاب «همسرم تو را دوست دارم» به عنوان اثر دیگر در دست انتشارش یاد کرد و گفت: این کتاب در 14 فصل به حقوق متقابل همسران نسبت به یکدیگر می‌پردازد و در امتداد کتاب «پدر، مادر؛ شما را دوست دارم» منتشر شده است.

این اثر با امتیازات فراوان  از جمله :

یک. تبیین موضوع روابط  و حقوق متقابل والدین و فرزندان

دو. منتخب جشنواره کتاب خانواده از سوی دو وزارتخانه ی  فرهنگی کشور 

سه . معرفی از شبکه سوم سیما در برنامه ی به سمت خدا ، 

چهار . تجلیل از سوی مرجع عالیقدر شیعه  حضرت ایه الله العظمی صافی گلپایگانی دامت برکاته  

پنج. معرفی مکرر از سوی رادیو معارف به عنوان یک اثر معارفی 

 بهترین هدیه به خانواده ها ست   .